poniedziałek, 2 stycznia 2012

Z1 - Zapowiedź pierwsza - Sleek PPQ Me, Myself & Eye

Wróciłam po Świętach do Wrocławia, a jutro wracam do szarej rzeczywistości zajęć.
Ale nie przeszkodzi mi to zmarnować godziny na dojazd i godziny na powrót (kierunek Psie Pole) tylko po to, aby odebrać zakupioną właśnie na Allegro paletę :

Sleek PPQ Me, Myself & Eye

Mam nadzieję, że uda mi się odebrać ją jutro. Przeglądałam wiele palet ze Sleeka, ale ponieważ trochę cieni ostatnio kupiłam, a wszystkie inne palety wydawały mi się monotonne, albo totalnie nieużyteczne wybrałam tą. I to jeszcze możliwy odbiór we Wrocławiu! Jak dojdzie, to coś z nią zrobię (makijaż jakiś czy swatche*).
Mam nadzieję, że nowy nabytek wyleczy mnie na jakiś czas z chęci napaści na wyspę Inglota, bądź każde inne stoisko z cieniami :) 
*swatche się jakoś moich rąk nie trzymają. a przynajmniej nie wyglądają, bo mam problemy z krążeniem w dłoniach, ale zobaczymy co z tego wyjdzie :)
Jest jakaś paleta, na punkcie której oszalałyście od pierwszego wejrzenia?

3 komentarze:

  1. uwielbiam palety sleeka są świetne;] wykonywanie nimi makijażu to przyjemność;]

    OdpowiedzUsuń
  2. @Zoia23 - polecasz którąś szczególnie? :) jestem jej strasznie ciekawa, jadę po nią dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. SLiczne kolory w tej paletce! ;) roznorodne, ale nie az tak mega intensywne. Z reszta zobaczymy na oczkach :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj ani nie zapraszaj na swojego bloga. Zwykle odwiedzam blog każdego z komentatorów i jeśli znajduję coś, co mnie interesuję komentuję sama :)
Dziękuję za każdy mniej lub bardziej konstruktywny komentarz związany z tematem :)

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...