niedziela, 1 stycznia 2012

2R - So Clear by Miss Sporty

Jak już się rozpędzam to na całego. Na dzisiaj mi już wystarczy (oby mój zapał nie skończył się po dzisiaj, jak to często ma miejsce...:)
Jeszcze jedno maleństwo, bez którego moje życie staje się dosłownie bardziej szare.

SO CLEAR by Miss Sporty
 
OPAKOWANIE:  Zwykłe, jak ochronna pomadka do ust, pojemne na 4,5g korektora.
KOLOR:  01
OBIETNICE PRODUCENTA: Przeznaczony dla cery młodej, borykającej się z kłopotami dojrzewania. Doskonale kryje drobne niedoskonałości. Posiada właściwości pielęgnacyjne. Matuje skórę.
DZIAŁANIE:  Problemów dojrzewania już nie mam, ale niespodzianki potrafią zaskoczyć. Ten korektor maskuje je, ale nie całkowicie.  Trzeba się namachać. Stosuję go do zakrycia cieni pod oczami, a dawniej Nawet jako bazę pod cienie (tu średnio dawał radę, ale w końcu to korektor).  Ściera się umiarkowanie szybko. Czy działa na cerę? Nie wiem, bo stosuję inne silne kosmetyki, więc nie wiem na ile to zasługa korektora.
WADY:  Nałożenie grubej warstwy powoduje, że wypryski są bardziej widoczne. Mały wybór odcieni.  Przy moim intensywnym wykorzystaniu okazuje się mało wydajny.
OGÓŁEM:  Całkiem niezły korektor, kiedy potrzebujemy czegoś na „już” i na dodatek mamy niewielkie zasoby pieniężne.
CENA:  9,99zł w Rossmannie
KUPIĘ PONOWNIE: Nie wiem
BĘDĘ SZUKAĆ INNEGO:  Tak
ILOŚĆ ZUŻYTYCH: 1 opakowanie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie reklamuj ani nie zapraszaj na swojego bloga. Zwykle odwiedzam blog każdego z komentatorów i jeśli znajduję coś, co mnie interesuję komentuję sama :)
Dziękuję za każdy mniej lub bardziej konstruktywny komentarz związany z tematem :)

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...