poniedziałek, 2 lipca 2012

Inspired by places: Kenya (+sukienki dwie)

Post dla widzów o silnych nerwach.

Wszyscy już wiemy jak wygląda zachód słońca w Kenii, jakie barwy ma flaga narodowa. Wiemy też, mniej więcej jakie żyją tam zwierzątka, a dzięki Słomce >klik< poznaliśmy nawet jedno z plemion.

Idę w te ślady.

Jeśli masz słabe nerwy to nie zjeżdżaj niżej. Naprawdę.
Posłuchaj sobie dobrej muzyki.

Jeśli chcesz zobaczyć sukienki to zamknij oczy zjedź na sam dół i przesuwaj do kreski.

Plemię Kikuju (Kĩkũyũ, Gĩkũyũ, Gikuju) to najliczniejsza grupa etniczna Kenii. Ich ojczyzną są żyzne, centralne wyżyny Kenii, na których prowadzili rolniczy tryb życia. Ich językiem jest język kikuju, na który składają się trzy dialekty. Kikuju byli jednym z najaktywniejszych plemion podczas walki o niepodległość Kenii.

Mi to zacne plemię posłużyło za inspirację.

Prawda, że uroczo?

Oryginał:
Do wykonania makijażu (?) posłużyły mi:
- maseczka Avon - Japoński ryż i sake (rodem z Afryki :D)
- cień My Secret brązowy i jakiś stary pseudo-bronzer
- pędzelka Essence
___________________________________________________________________________________

Na osłodę po ciężkich przeżyciach wrzucam zdjęcia sukienek - pomarańczowa jest sukienką główną na wesele (zdominowała tą granatową), a druga wybitnie dzienną :)

 
Zakupiona na Targu Zielińskiego we Wro.
U siebie w miejscowości na Hali Targowej też ją widziałam, ale była droższa.

Kolor jest rudy.
Złoty pasek (co wieje tandetą z leksza) zastąpię białym z granatowej sukienki.
kolor z fleszem

kolor bez flesza



Zakupiona w Reserved na wyprzedaży.
Rozmiar 36.
Dla mnie ma długość przed kolano, ale może też posłużyć jako spódnica ;)


Nie pokażę niestety na sobie, bo światło mi uciekło :(
Dobrego wieczoru i do następnego!

6 komentarzy:

  1. matko! ale żeś 'mejkap' wymyśliła xDDDD

    no tak, zbieranie kasy w połowie spotkania było zacne.. nadal nie rozumiem tej idei XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpierw było klasycznie. a potem wpadłam na makijaż plemienny :D

      myślę, że nam nie ufał. 20 kobiet wczesnym popołudniem w dzień finału Euro... bał się, że uciekniemy ;)

      Usuń
  2. jak bedziesz przy okazji w rossmannie to powachaj sobie ten moj zel! pycha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wąchałam. jak dla mnie mocno za słodki, wręcz mdlący ;)

      Usuń
  3. ta pierwsza sukienka jest śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodka pierwsza sukienka!!!:) Na pewno będziesz w niej pięknie wyglądać:)

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj ani nie zapraszaj na swojego bloga. Zwykle odwiedzam blog każdego z komentatorów i jeśli znajduję coś, co mnie interesuję komentuję sama :)
Dziękuję za każdy mniej lub bardziej konstruktywny komentarz związany z tematem :)

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...