czwartek, 4 października 2012

Ambitne plany na październik

Witajcie!
Ostatnio jest mnie tu mało, bo po prostu nie mam czasu - wychodzę rano, wracam wieczorem, przed snem zaglądam do Was i tyle z życia blogosfery. Dziś mam wolne, więc miałam chwilę, żeby zrobić zdjęcia, także takiej posuchy już nie będzie ;)

Mówiłam już kilka razy, że muszę zużyć to, co w szafkach mam. Część jest jeszcze nie ruszona. Ale nie chcę otwierać nowych produktów, kiedy stare jeszcze są. Wiąże się to też z aspektem ekonomicznym (zakupów przez jakiś czas nie będzie. pomimo tego, że odkryłam baardzo przyjemny sklepik naprzeciwko uczelni...)

Dlatego przedstawiam Wam wizję moich zużyć na ten miesiąc. Wiem, że kilka innych produktów jeszcze się skończy (stety bądź niestety), ale najbardziej zależy mi, aby zużyć te.

1. Masło do ciała z Biedronki - Afryka
2. Peeling do ciała z Biedronki - Winogrono (recenzja już za kilka dni ;))
3. Maska do włosów Pantene 2-minutowa
4. Szampon Elseve (to będzie droga przez mękę. ale wierzę, że mogę go zużyć.)
5. Pomadka ochronna Quiz Bio z rokitnikiem (ot taka przyjemna glicerynowa pomadka)
6. Wcierka Jantar (obiecuję systematyczność.)
7. Balsam do włosów Joanna z apteczki Babuni (przy zdrowych włosach cudów nie robi, ale o tym jak go skończę)
8. Róż Essence Ballerina Backstage (jest śliczny. używam go nałogowo. ale mógłby się kiedyś skończyć.)
9. Biała Perła (muszę zużyć tą tubkę, w szafce czeka jeszcze jedna)
10. Błyszczyk z Wibo Water Sheen
11. Krem nawilżający z Yves Rocher (nie jestem pewna, bo całkiem możliwe, że mnie uczula. spróbuję, najwyżej oddam komuś z rodzinki :P)
12. Żel do stóp z Biedronki (gadżet)

A jak Wasze plany na ten miesiąc?
Październik miesiącem oszczędzania czy raczej wydawania? :)

15 komentarzy:

  1. październik zaczęłam od promo w rossmannie i zakupach na stronie zsk. Zdecydowanie trzeba zacząć oszczędzać ( i denkować!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Planów zużyć nie robię, ale nie wyciągam nic z zapasów, dopóki nie skończy się to, co mam w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak miałam, ale taki wpis motywuje, naprawdę :)

      Usuń
  3. cieszę się, że się w końcu poznamy na zlocie blogerek i nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej będę oszczędzać,no chyba,ze coś mnie bardzo skusi,a masła afryka to za chiny nie mogłam zużyć,ale zużyłam,ufff:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też powinnam wyznaczyć sobie plan. Muszę zużyć to masło do ciało Afryka, nie znoszę go.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to trzymam kciuki za przyszłe denko! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w zużyciach! We wrześniu oszczędzałam,teraz będę wydawać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze Ci! moje fundusze na razie inwestuję w literaturę naukową konieczną ;)

      Usuń
  8. dobrze czasem sobie coś takiego zaplanować ;) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  9. Noo to powodzenia :) Ja niestety mam słabą wolę i takie postanowienia u mnie nie zdają egzaminu :P

    OdpowiedzUsuń
  10. o którym sklepiku naprzeciwko mówisz? sama chętnie sprawdzę :D
    oj, dobrze, że czwartek był wolny ;) mam już weekend, bo piątkowe ćwiczenia zaczynam dopiero 19.10. :D
    współczuję zużywania Elseve :( ja swój, sprzed włosomaniactwa, porzuciłam po prostu w łazience i zniknął - ktoś go zużył za mnie, na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też muszę sobie zrobić taki plan bardzo fajny pomysł :) Mogę skraść twój pomysł i zrobić taki post ? :)

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj ani nie zapraszaj na swojego bloga. Zwykle odwiedzam blog każdego z komentatorów i jeśli znajduję coś, co mnie interesuję komentuję sama :)
Dziękuję za każdy mniej lub bardziej konstruktywny komentarz związany z tematem :)

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...