niedziela, 19 lutego 2012

Lakierowanie - Aisha 26

Mogłabym zatytułować tę notkę jako "tanie lakierowanie", ponieważ większość moich lakierów została kupiona w cenie do 5 zł. Tak było też z tym.
"Aisha" to seria lakierów wydawanych przez Vollare Cosmetics, wydaje mi się, że mimochodem każdy o niej słyszał :) do rzeczy:
Mam tych lakierów kilka, głównie ze względu na ciekawe kolory i niską cenę.

Obecnie na paznokciach:

Aisha 26 
Kolor: jest to taki jasnobeżowy ze złoto-różowym shimmerem, nie rzuca się w oczy, ale dłonie od razu lepiej wyglądają :)
Trwałość tego lakieru to ok. 3 dni.
Cena: 3zł

Ot taki ciekawszy nudziak ;)


Przy okazji - polecacie jakiś dobry lakier wierzchni? Bo większość, z którymi się zetknęłam wydłużało czas schnięcia lakieru, a co ciekawsze - lakier po nałożeniu topu na następny dzień odchodził płatami... Poratujcie :)

Miłej niedzieli! :)

16 komentarzy:

  1. ładny kolorek, jeszcze nie widziałam tych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjemny kolor, ale preferuje czern :D a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (: masz twittera? followujemy sie? :D twitter.com/viktoriapoland

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie mi się podoba ten lakier. Muszę poszukać gdzieś u mnie tych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kolor nude, zwłaszcza na paznokciach ;**

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak za taka cenę jest nieżle ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    cherrylassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny lakier :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze slsyze o tej firmie, ale kolor jest piekny! ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też pierwsze słyszę o tej firmie,ale kolorek jest ładny jak na nude,nie przepadam za takimi ale ten mnie przekonuję:)


    Wiem,wiem co masz dla mnie he,he...Czekałam na wiadomość od ciebie, pisz na mój e-mail KamilaM@onet.com.pl to się dogadamy:))

    OdpowiedzUsuń
  10. A wiesz dziś kupiłam lakier do paznokci za 2 zł. I jestem mega zadowolona firma to volare przetestuje to dam znać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zetknęłam się jeszcze z tą firmą. Kolor bardzo ładny, miałam kiedyś podobny z essence. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a gdzie te lakiery można dostać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykle albo jakieś bazarki albo "chińczyki", w których jest dosłownie wszystko :)

      Usuń
  13. Och, jaki uroczy kolorek.
    Nudziaki mnie chcą całkiem pochłonąć! Dlatego w proteście kupiłam ostatnio neonowy róż. :P

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj ani nie zapraszaj na swojego bloga. Zwykle odwiedzam blog każdego z komentatorów i jeśli znajduję coś, co mnie interesuję komentuję sama :)
Dziękuję za każdy mniej lub bardziej konstruktywny komentarz związany z tematem :)

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...