piątek, 17 lutego 2012

TAG: 5 kosmetycznych rzeczy, których wcale nie chcę mieć.

Na blogu zagościła wiosna. To taka odpowiedź na śnieg za oknem - tym razem w ramach nagłówka mój własny warkocz - miałam to zrobić już na początku istnienia bloga, ale trochę nie wierzyłam w to, że przetrwa :) jednak dzięki Wam istnieje, dziękuję! :)

Pierwszy TAG na moim blogu - przyszedł do mnie od Makeupkamy :) Dziękuję! ;*

Zasady:
- napisz, kto Cie otagował i zamieść zasady TAG'u
- zamieść baner TAG'u i wymień 5 rzeczy z działu kosmetyki ( akcesoria, pielęgnacja, przechowywanie, kosmetyki kolorowe, higiena), które Twoim zdaniem są Ci całkowicie zbędne bo:
- maja tańsze odpowiedniki
-są przereklamowane
- amatorkom są niepotrzebne
- bo to sposób na niepotrzebne wydatki...
...i krótko wyjaśnij swój wybór
- zaproś do zabawy 5 lub więcej innych blogerek
 Mój wybór:
 1. Cienie MAC, bo:
- są drogie
- może i mają wyjątkowe kolory, ale nie oszukujmy się, zdecydowaną większość można znaleźć w ofercie innych firm
- moim zdaniem kupowanie cieni z MACa, po to, aby móc się nimi chwalić nieco mija się z celem
- poznałam Inglota :) (o tym przy następnej okazji;))
2. Eyeliner Bobbi Brown, bo:
- chociaż był to pierwszy eyeliner w żelu o jakim usłyszałam, zdążyłam się zorientować, że jest masa innych tego typu kosmetyków w znacznie bardziej przychylnej cenie
- z opinii, które czytałam jest przereklamowany, wcale nie taki super, jak się wydaje ;) (chociaż fakt, są też nad nim zachwyty)
- eyelinera używam dosyć często, więc pewnie szybko sięgnąłby dna ;)
- drogi!
 3. Pomadki Chanel, Dior, YSL, itp., bo:
- są drogie (chyba główny argument moich opinii ;)
- nie ukrywajmy, wszystkie pomadki zjadają się w takim samym czasie
- bez większego problemu można znaleźć odpowiedniki kolorowe wśród tańszych kosmetyków
- kupowanie ich dla samej chęci posiadania... jak wyżej ;)
4. Lakiery O.P.I., Essie, China Glaze, bo:
- drogim lakierom trudniej wybaczyć odpryski i słabą trwałość
- wolę kupić więcej lakierów w niższej cenie
- kiedy nosi się je na paznokciu nie krzyczą "Jestem O.P.I.!" a nawet gdyby krzyczały to na większości społeczeństwa nie robiłoby to wrażenia ;)
5. Pędzle SIGMA, bo:
- jestem amatorką i nie potrzebuję TAK profesjonalnych pędzli
- nie maluję innych osób tylko siebie, więc nie mam potrzeby ich posiadania
- a nawet jakbym malowała to można przecież za TAKĄ cenę skompletować zestaw Hakuro i Maestro razem wziętych, całkiem spory zestaw

 Niech TAG leci w świat - TAGuję:
http://kosmetyczneobserwacje.blogspot.com
http://fiolka86.blogspot.com/
http://nuttinbutstyle.blogspot.com/
http://dusiolek-makeup.blogspot.com/
http://we-are-beauty.blogspot.com/

Bawcie się dobrze! :)

11 komentarzy:

  1. Ze szminkami i lakierami się zgadzam kupowanie ich to jest wyrzucanie pieniędzy w błoto:))
    Co do mac to myślę że akurat w cień mogłabym zainwestować ale za tą cenę musiałby być naprawdę kolorek którego nigdzie nie można by było dorwać,taki niespotykany...a inglota niestety u mnie nie ma ,czego żałuję bo kupowałam cień inglota z allegro i mogę stwierdzić że są super:))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też potrafię obyć się bez tych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówek genialny :). Fajny ten tag- ja zawsze wolę tańsze odpowiedniki

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam sie z kazdym punktem ;p spotkalam wiele osob, ktore namietnie przechwalaly sie ile to maja kosmetykow z MACa, Narsa, od Bobbi Browna itp. Leza tylko na polce i swieca logiem... zalosne

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za TAG. :) Już się zrobił.
    A nagłówek świetny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagłówek bomba!. Słodki, delikatny;)
    Dziękuję za TAG;** Coś się wymyśli niedługo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :)
    Już odpowiedziałam :)

    PS - czy jest szansa na wyłączenie weryfikacji obrazkowej w komentarzach ?

    OdpowiedzUsuń
  8. prawdę mówiąc to wszystkie te rzeczy chciałabym mieć i zdziwiłam się bo myślałam że to tag o czym marzę ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chciałbym cienie z MAC-a i pomadkę DIOR : ) Kiedyś sobie kupię, mam nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem Ci, że podpisałabym się kompletnie pod Twoim postem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja właśnie strasznie lubię. w lato są dla mnie niezbędne wręcz ;p z wieloma punktami się zgadzam z Tobą w tej zabawie ;) zostałam obserwatorem i będę tu wpadać częściej ;) pozdrawiam i zapraszam ponownie

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj ani nie zapraszaj na swojego bloga. Zwykle odwiedzam blog każdego z komentatorów i jeśli znajduję coś, co mnie interesuję komentuję sama :)
Dziękuję za każdy mniej lub bardziej konstruktywny komentarz związany z tematem :)

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...