środa, 25 kwietnia 2012

Naturalność pachnie chemią - czyli rozprawa o żelu pod prysznic.

Wiem, że ostatnio coś częściej mnie nie ma niż jestem. Otóż przyczynkiem tego jest mój post kosmetyczny - do końca kwietnie obiecałam sobie, ze nie kupię nic kosmetycznego. I tak sobie po cichutku zużywam to co mam :)
Nie omieszkam Wam jednak wkrótce pochwalić się jakimiś zakupami, bo dawno nie było :)

Dzisiaj jednak kolejna recenzja.

Alterra, Duschgel Pfirsich & Litschi (Żel pod prysznic z brzoskwinią i liczi)

Producent:
Każda skóra zasługuje na indywidualną pielęgnację. Żel pod prysznic Alterra rozpieszcza i pielęgnuje Twoją skórę, nadając jej delikatną świeżość dzięki wyjątkowej kompozycji zapachowej z rześkiej brzoskwini i odświeżającego liczi. Aktywnie myjące substancje na bazie roślinnej oczyszczają skórę wyjątkowo delikatnie, nie wysuszając jej. Roślinna gliceryna dostarcza skórze już podczas stosowania dobroczynnego i długotrwałego nawilżenia. Prysznic staje się prawdziwą, poruszającą zmysły przygodą. *z kontrolowanej biologicznie uprawy
Gwarantowane cechy produktu:
- nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących,
- bez silikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych,
- tam, gdzie to tylko możliwe, zastosowane składniki roślinne pochodzą z kontrolowanych biologicznie upraw i dziko rosnących zbiorów,
- dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie,
- produkt nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego.
Produkt posiada certyfikaty: BDIH Kontrollierte Natur-Kosmetik, Vegan.

Ode mnie:
1. Opakowanie 
  Bardzo wygodne zamknięcie - klika, łatwo się otwiera, nie ma obawy jednak, że otworzy się samo. Miękki plastik sprawia, że łatwo się wyciska. Szata graficzna prosta i czytelna. Mieści 250ml.


2. Zapach i konsystencja 
Konsystencja jest żelowa. Żel się nie pieni, co najwyżej "bieli". Trzyma się ciała, nie spływa (do tego stopnia, ze czasem ciężko go spłukać ;)) 
Zapach... Brzoskwinię i liczi uwielbiam mocno. Zapach w butelce przypomina obie te nuty. Rozcieńczony, na ciele pachnie jednak środkiem chemicznym do mycia podłogi... Oj nie bardzo coś im poszedł ten zapach.


3. Wydajność 
Standardowa - odpowiednio długo się zużywa, aby nie zbankrutować, a jednocześnie na tyle szybko, aby się nim nie znudzić.
4. Działanie
Myje, nie wysusza, odświeża (na wielki plus! jest lekki i orzeźwiający, czuć czystość na ciele:). Nic mi więcej nie trzeba.


5. Opinia
Nie jestem wielką fanką kosmetyków naturalnych, Alterra jest jednak na swój sposób "osławiona". Używam go z ochotą i pewnie jeszcze kiedyś przy okazji obniżonej ceny sięgnę po ten żel. Tylko w innym wariancie zapachowym ;) 


Cena:
8,99 zł (?) Rossmann, można dostać i za 6-7zł w promocji :)
Skład:

Używałyście?
Jakie warianty zapachowe wg Was warto przetestować?
Tymczasem znikam na koncert z moim M. :) Miłego wieczoru, dziewczęta :)

11 komentarzy:

  1. Lubię te żele, ostatnio spodobał mi się ten z jagodami lub borówkami (nie pamiętam) ma taką jagodową etykietkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie myślałam czy nie uczynić go następcą, na razie zużywam co mam, ale w przyszłości pewnie się na niego skuszę :)

      Usuń
  2. Ja z Alterry mam tylko pomadke, jednak niedlugo mam zamiar zaopatrzyc sie w cos jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jednak najbardziej lubię ich olejki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapach śliwki liczi. Mam masło do ciała Organique z liczi i kocham je wielce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach jest bardzo świeży, ale i tak chyba bardziej wolę smak - nieporównywalny z niczym :)

      Usuń
  5. Muszę coś wypróbować z Alterry:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olejki! olejki koniecznie! a potem możesz też żel :)

      Usuń
  6. Ciągle się noszę z zakupem tych produktów z tej firmy. Podobną są świetne.

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj ani nie zapraszaj na swojego bloga. Zwykle odwiedzam blog każdego z komentatorów i jeśli znajduję coś, co mnie interesuję komentuję sama :)
Dziękuję za każdy mniej lub bardziej konstruktywny komentarz związany z tematem :)

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...