niedziela, 22 grudnia 2013

Jak pachną Święta i czym można je wspomóc?

Witajcie!
Po bardzo bardzo długiej przerwie od poprzedniego wpisu przyznam szczerze, że coraz mniej wierzyłam, że tutaj wrócę. Moją uczelnię trochę poniosło z ilością nauki, którą nam dali (ofiary systemu i pięcioletniej medycyny... to my!), dlatego ostatnio raczej czytam blogi niż piszę własnego.

Ale oczywiście wszystko, co się pojawia falami nie uchodzi mojej uwadze ;)
Więc jak wszyscy mam złotko od Lovely, które jest piękne, odruchowo rozglądam się za paletą Lovely, a woski YC chyba uzależniły i mnie.

Nie obiecuję, że wracam na stałe, ale na miarę możliwości się postaram :)

Z jakimi zapachami kojarzą mi się Święta Bożego Narodzenia?
Na pewno są to pierniczki, więc też przyprawy korzenne.
Pomarańcze i mandarynki.
Dużo, dużo pysznej herbaty (najchętniej sypanej!).
Jak już o picie idzie to oczywiście grzaniec na wrocławskim rynku :)
Oprócz tego zapach żywej choinki i wigilijnego barszczu...

Ponieważ czasem nie udaje się uchwycić wszystkich tych rzeczy trzeba się dodatkowo wspomagać. Mi w tym okresie przedświątecznym, kiedy nie miałam czasu nawet ubrać choinki pomagały woski Yankee Candle. Ale nie kupiłam wszystkich świątecznych, jakie zobaczyłam w Mydlarnii.

Które służyły mi jako wspomaganie świąteczne?

SPICED ORANGE - pomarańcza z goździkami i ostrym imbirem, który nieco drażni nos. Usłyszałam też stwierdzenie, że pachnie trochę jak... Coca-cola :D Bardzo intensywny, ale ulatnia się też dość szybko. Mimo wszystko bardzo ciepły i świetny na zimową porę. Myślę, że kiedy się skończy chętnie go odkupię.



MANDARIN CRANBERRY - bardzo słodka mandarynka z niestety za małą ilością cierpkiej żurawiny. Zapach jest bardzo słodki. Dopiero kiedy trochę się "rozejdzie" czuć te owoce. Raczej nie skuszę się na ten wariant ponownie.


HOME SWEET HOME - czarna liściasta herbata z goździkami, cynamonem i imbirem - jeśli taka jest dla Was definicja kochanego domu to zapach, który jest dla Was :) Nie jest męczący, z czasem coraz intensywniej pojawia się aromat przypraw. Zdecydowanie otulający, brakowało mi tylko zapalonego kominka w pokoju... ;)


CHRISTMAS COOKIE - jedyny wybitnie świąteczny z nazwy wosk, jaki posiadam. Pachnie maślanym ciasteczkiem, jest bardzo słodki (jeśli nie macie pod ręką nic do jedzenia to ostrzegam, żeby się zaopatrzyć, bo od samego zapachu cieknie ślinka). Z początku aż mdlący, następnego dnia pachnie bardzo lekko, bardzo domowo... Przypomina mi słodszą wersję maski drożdżowej Babuszki Agafii :) Jednak wydaje mi się, że pasuje wybitnie na grudzień - później będzie już zbyt słodki.


Nie udało mi się zastąpić choinki (zapach z jabłuszkiem i igłami nie był wystarczająco prawdziwy) i wigilijnego barszczu, ale to przecież da się załatwić bez wspomagania! :)

Woski można zamówić przez internet (np. Goodies. pl), ale we Wrocławiu lepiej przejsć się do Mydlarni Wrocławskiej i wybrać dokładnie to, co nam się podoba.

A Wy jakimi zapachami wspomagałyście się w grudniu? :)

17 komentarzy:

  1. Home Sweet Home - coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mandarin Cranberry jest okropny, sztuczny, lizakowaty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodki, ale właśnie tak jak mówisz... Za to Christmas Cookie, ojej, mogłabym go zjeść :)

      Usuń
  3. Zdecydowanie mamy inny gust, w mój idealnie wpasowuje się Mandarin Craberry i mogłabym zdecydować się nawet na świecę w tym zapachu. Jeden z moich ulubionych. Christmas cookie mam, ale nie paliłam jeszcze i czuję, że podobała by mi się ostra pomarańcza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spiced orange jest jednym z moich ulubieńców, została mi już tylko ćwiartka :)

      Usuń
  4. Miałam każdy z wyżej przez Ciebie opisywanych i najbardziej polubiłam się z Home Sweet Home oraz Mandarin Cranberry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Home sweet home jest taki jak opisywałaś u siebie - ta gorycz od herbaty i do tego przyprawy korzenne :)

      Usuń
  5. Czas chyba bym i ja wreszcie kupiła YC ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te woski, a w czasie zimowo-świątecznym szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te wszystkie zapachy jakie pokazałaś należą do tych które powodują u mnie zawroty głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak do tej pory mam tylko jeden wosk, którego nie jestem w stanie palić dłużej jak 30 minut... i o dziwo należy do kategorii owocowych :)

      Usuń
  8. ja się nastrajam Cinnamon Stick, Paradise Spice i Sugared Apple ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suhared Aplle wąchałam i był piękny, pierwszy nieco zbyt cynamonowy... Drugi muszę jeszcze gdzieś upolować :)

      Usuń
  9. Marzą mi się te woski, ale studencka kieszeń zmusza do podejmowania wyborów i... no, nowa odżywka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie żurawina z lodem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wszystkie te zapachy - uwielbiam dwa pierwsze, a od siebie dorzucam Snow in love. Kojarzy mi się ze śniegiem, którego teraz brakuje :)

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj ani nie zapraszaj na swojego bloga. Zwykle odwiedzam blog każdego z komentatorów i jeśli znajduję coś, co mnie interesuję komentuję sama :)
Dziękuję za każdy mniej lub bardziej konstruktywny komentarz związany z tematem :)

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...